Doriți să aflați mai multe despre Uniunea Europeană și să participați la o discuție despre viitorul său?
În 2016, producătorii agroalimentari europeni vor avea la dispoziție programe în valoare de111 milioane de euro pentru a găsi noi piețe în afara Uniunii și pentru a promova consumul atât în interiorul, cât și în exteriorul acesteia. Sloganul noii campanii este ”Savurează produsele europene!”(Enjoy, it's from Europe!)
Comisarul UE pentru agricultură și dezvoltare rurală, domnul Phil Hogan, a declarat: „Producția agroalimentară europeană deține locul întâi pe piața mondială. Piața de export a UE, în valoare de 110 miliarde de euro este creatoare de locuri de muncă și de creștere economică în zonele rurale din întreaga Europă. Pentru a încuraja acest efort al activităților de export, am plăcerea să vă prezint acest nou sistem de promovare, care va face ca cele 111 milioane de euro să creeze oportunități suplimentare pentru producția agroalimentară a UE pe piețe noi și să sporească prezența noastră pe piețele existente. ”
Principalele elemente ale noilor reguli privind promovarea sunt:
Context
Un element-cheie al noii politici de promovare este definirea unui program anual de lucru, care stabilește prioritățile strategice pentru măsuri de promovare în ceea ce privește produsele, sistemele și piețele vizate, precum și bugetele alocate. Obiectivul este de a avea o politică dinamică și proactivă, adaptată în fiecare an la noile oportunități de piață și la nevoile sectorului.
Persoane de contact pentru presă:
Daniel ROSARIO (+ 32 2 295 61 85)
Clemence ROBIN (+32 2 29 52509)
Întrebări din partea publicului larg:
Europe Direct la numărul de telefon 00 800 67 89 10 11 sau prin email
Pagini Utile